نقل و انتقالات رئال مادرید
 
رئال مادرید
believe it or not .this tem is very good
24 / 4 / 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : امیر

 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد به پيشنهاد زيدان، آده‌بايور را تا پايان نيم فصل اول قبول کرد و به خريد زمستاني نيمار راضي شد.به نقل از آس اسپانيا، خوزه مورينيو که دل خوشي از آده‌بايور نداشته و معتقد است بازيکناني چون نيمار يا آخرو بهتر از او هستند در تماس تلفني با زين الدين زيدان مدير بخش ورزشي رئال مادريد به قرض گرفتن دوباره آدبايور از منچسترسيتي تا پايان نيم فصل اول راضي و قرار شد نيمار برزيلي با قراردادي داخلي متعهد به انتقال زمستانه به رئال مادريد شود.

به اين ترتيب احتمال خريد آخرو کاهش يافت و نيمار هم فرصت اداي دين به هواداران سانتوس حداقل تا پيش از آغاز زمستان را پيدا کرد.
 آده‌بايور در صورت توافق بين دو باشگاه رئال مادريد و من‌سيتي صبح فردا از منچستر عازم اردوي آمريکايي رئال مادريد مي‌شود.

**چهار بازیکنی که آمدند
*کایخون ، با پنج میلیون به خانه برگشت
پس از موفقیت در اسپانیول و تجربه
۹۷ بازی لالیگایی به رئال مادرید برگشت . بازخریدش پنج میلیون یورو آب خورد . پنج سال آینده را در برنابئو خواهد بود .     

*شاهین ، پدیده بوندسلیگا
توسط کیکر به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شد . بورسیا را به چمپیونزلیگ رساند . رئال مادرید برای این بازیکن ترکیه ای – آلمانی برای شش فصل آینده
۱۰ میلیون پرداخت.

*آلتین توپ ، رایگان و مصدوم
آلتین توپ به طور رایگان از بایرن به رئال مادرید پیوست و چهار سال آینده را در برنابئو خواهد بود . دوشنبه گذشته جراحی شد و باید سه تا چهار ماه از میادین دور باشد .

*واران ، مدافعی برای شش سال
رافائل واران دوشنبه به توصیه زیدان به رئال مادرید پیوست .
۱۸ ساله است و فقط ۲۳ بازی در لیگ فرانسه با لنس انجام داده است . رئال مادرید ۱۰ میلیون برای این بازیکن برای شش سال آینده پرداخت .

 
**و سه تایی که ممکن است بیایند …
*کوئنت رائو ، درخواست مورینیو
بنفیکا
۳۰ میلیون یورو خواسته است . ستاره بنفیکا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بود ، ۴۵ بازی انجام داد و چهار گل زد . در پست دفاع چپ خوش درخشید . به پیوستن به رئال مادرید ابراز تمایل کرده است :” نه تنها می خواهم به رئال مادرید بپیوندم ، بلکه می خواهم در آن جا موفق باشم ” این حرفها با شکایت بنفیکا همراه شد .

*آگرو ، پرونده مسکوت
او در اتلتیکو در فصل گذشته خوب کار کرد و در
۴۱ بازی ۲۷ گل زد . اما این بازیکن ۲۳ ساله پس از پنج سال می خواهد راه تیم دیگری را در پیش بگیرد . ۴۵ میلیون یورو به علاوه مالیات قیمتش است . اگر یووه او را بخواهد باید ۴۵ میلیون بپردازد و رئال مادرید منتظر آغاز مذاکرات از سوی اتلتیکوست .

*نیمار ، برای آینده
در لیبرتادورس در
۱۳ بازی ۶ گل زد و کلید قهرمانی سانتوس بود . اکنون در کوپا آمه ریکا در اردوی تیم ملی برزیل به سر می برد . نیمار وقتی ۱۴ ساله بود در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت . حالا باشگاهش ۴۵ میلیون یورو برایش می خواهد .

 

 هافبک پرتغالي تازه وارد کهکشاني مي خواهد ثابت کند به اندازه‌ي هزينه‌اي که براي باشگاه رئال مادريد داشته توانايي دارد.فابيو کونترائو که با انتقالي به ارزش 30 ميليون يورو از بنفکيا به رئال مادريد پيوست، درباره‌ي حضورش در مادريد در فصل آينده عنوان کرد: همه مي گويند 30 ميليون يورو پول زيادي است. هزينه کردن اين مقدار پول يک ريسک به شمار مي رود، اما به نظر من زمان درباره‌ي همه چيز قضاوت کرده و ارزش سرمايه گذاريها را مشخص مي کند.

کونترائو ادامه داد: اطمينان دارم که مي توانم به اعتمادي که به من شده پاسخ بدهم و نشان بدهم که ارزش اين مقدار هزينه و سرمايه گذاري را داشته‌ام. سران باشگاه رئال مادريد با پرداخت اين ميزان پول نشان داده اند که به من اعتماد دارند و من هم مي خواهم پاسخ انتقاد آنها را بدهم.

هافبک ملي پوش رئال مادريد با ابراز خوشحالي از حضور در "بهترين باشگاه جهان" اظهار کرد: احساس راحتي مي کنم و فکر مي کنم همه شرايط براي موفقيت من وجود دارد. نه فقط پرتغالي هاي رئال مادريد، بلکه اسپاينايي ها هم به من کمک مي کنند. باشگاه رئال مادريد بزرگترين و يکي از بهترين باشگاه هاي جهان است و من خيلي خوشحالم که توانستم در اين تيم حضور پيدا کنم. اميدوارم بتوانم بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم.

وي درباره‌ي جدايي از جمع کهشکاني ها هم گفت: اگر بگويم از اين که از بنفيکا جدا شده‌ام ناراحت هستم، دروغ گفته‌ام. من هميشه تلاش کرده‌ام بهترين بازي ممکن را انجام بدهم و حالا طبيعي است که لبخند بزنم، چرا که در بهترين باشگاه جهان حضور دارم.

کونترائو در پايان درباره‌ي اقامت چند روزه اش در شهر مادريد هم اظهار کرد: در گروه جديدي حاضر شده‌ام و چهره‌هاي جديدي اطراف من قرار گرفته اند. سعي مي کنم همگام با بقيه حرکت کنم. اگر بقيه تمرين کنند، من هم تمرين مي کنم، اگر بازي کنند، بازي مي کنم. مردم شهر مادريد انسانهاي جالبي هستند، هرچند من فقط چهار روز در مادريد بوده ام و شناخت چنداني ندارم.
    

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت19:34---27 تير 1390
salam mamnon az inke behem sar zady malome ke khili be varzesh va fotbal alaghe dary movafagh bashy

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به جمع هواداران رئال مادرید خوش آمدید.
آرشيو وبلاگ

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 112236
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1